Inget jesusbarn men äkta forumbebi

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tack annorna!:heart:

Men nu måste jag försvara mitt insatta och alerta svar i försäkringsfrågor, det kollade jag upp innan bebi var känd UTIFALL. Annars hamnar jag själv väldigt mellan stolarna eftersom jag mest varit gravid eller f-ledig de senaste åren. Så det kunde lika gärna ha varit ett no bebbe-läge. :wink:

Aha Spyro! Då är jag med på garagefrågan. Ni har alltså ett av era barn utackorderad? Du vet väl att Corvetter är flock-bilar? De trivs inte alls med en inaktiv och enslig tillvaro... :cry:

Kram Jannika
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Grattiskram till hela familjen :heart: :heart: :heart: :heart:
Ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
LisaLiten

Inlägg av LisaLiten »

Stort grattis!! Vad underbart med en hel liten flock :D
Hampus 0408, Adrian 0512
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

:lol: :lol:
Stort grattis Jannika, vilken storfamilj ni blir :D

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Åh Jannika :heart:

Underbara nyheter när man såhär tittar in. Stort grattis till er alla. :D :heart: Frågan är om det överhuvud taget hade blivit fler bebisar efter maraton-kurbarnen om det inte var för kuren :?:

Stor varm kram :D

Nu vill Astrid har lite arga gubbar igen - inte helt passande men men... :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :P :evil: :x 8) :twisted: :roll: :twisted:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Mia79

Inlägg av Mia79 »

Grattis Jannika, så himla roligt!! :heart:
Storeman Harald 050813, Lilleman Sixten 070401 Lillgumman Anny 090429

Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Jannika

Inlägg av Jannika »

Haha, Susanne* och Astrid!:lol: Tack! :heart: Här kommer några till Astrid från tant Jannika :twisted: :evil: :x :shock: 8) :roll:

Fler barn hade det nog kunnat bli men med större tvekan, tror jag. Jag glömmer så fort halsbränna, foglossning, förlossningar och ömma bröstvårtor. :lol: Är det bara jag?

Tack Lindavega, ulrikaj och Lisaliten! :heart: Jo, det blir ett gäng! Har inte fått nån negativ eller ironisk respons från omgivningen alls än. Det är ju i och för sig mest de närmaste som vet än. Och så alla ni! Vi har bla inväntat darlingens fasta tjänst efter hans projektanställning. Men jag är faktiskt lite förvånad över att inga pessiga kommentarer har fällts. Det är ju ett ämne som alla anser sig ha rätt att kommentera. Men vi blir ju ett unikum i grannskapet, gissar jag. Ibland saknar jag Stockholm. Där är man inte underligast ens om man verkligen anstränger sig, det finns alltid nån som är värre. :lol:

De stora barnen är överlyckliga och har redan börjat planera för nya bebins ankomst. Det är härligt att se och höra!

Kram Jannika
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tack Mia79, vi måste ha skrivit samtidigt. :heart:

Kram Jannika
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Tack - ska jag visa henne imorgon. :D :heart: Just nu sover min lilla datamedhjälpare.

Nä, jag är nog likadan. Ser bara framåt och till roligt. :D Kan ex. trycka in hur mycket som helst i schemat för att det är kul...men tenderar att glömma (gång på gång) att det kan bli lite mycket. Men sömnen var en utmaning med den lilla och den minns jag bättre än mycket annat. Dock bara egentligen det humoristiska med det (om man nu kan säga så).

Men nu blir det en bebis som älskar att sova 8)
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
hjhelena

Inlägg av hjhelena »

Stort grattis!!!!

Några bra namn på gång?

Kram H
Mamma till 2 tvillingkillar födda 2004
och till en lillebror född 2008
Nancy

Inlägg av Nancy »

Nämen oj vilka underbara nyheter Jannika :heart: :D :heart: :D :heart:

:D Stort grattis till dig och din familj :D

Kram från Nancy
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tack hjhelena och Nancy! :heart:

Har inga namn i pipen. På det tidiga ultraljudet tyckte jag att det såg väldigt mycket ut som en pojke... Vi får se framöver. :wink:

Kram Jannika
kattklo

Inlägg av kattklo »

Grattis!
Å så roligt! ( Favorituttryck här hemma, sedan jag sa det på förlossningen när jag fick veta att jag var helt öppen.)

Eftersom det var din man som hade hand om skyddet därhemma antar jag att han inte hade så hand om det ändå.. :wink:
Kanske hade han visst bestämmt sig, undermedvetet? :D

Grattis igen!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tack kattklo! :heart:

:lol: Man kan alltid prova lite... :lol: Jag och darlingen har en oslagbar fertilitetskombination. Vi behöver knappt titta på varandra så blir jag gravid. :shock: Med eller utan skydd, det verkar inte spela så stor roll.

Kram Jannika
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Grattis Jannika, så spännande med ännu en liten familjemedlem :heart:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"