Tack Anna för svar!
Vi har varit utan dator ett par dagar och blev väldigt glad

när jag loggade in och såg att jag hade fått svar.
Jag som har tyckt att det har gått så bra, när det bara har tagit 5 minuter.
Innan vi började att kura kunde det ta timvis på kvällarna, så 5 minuter har varit rent himmelskt både för oss och för tjejen med skulle jag tro.
Kan det inte vara okey med 5 minuter?
Vi har blivit sjuka igen hela familjen och Sarah har fått tillbaka sin otäcka hosta stackarn. Så hon har så svårt att somna för att hon hostar så dant och hon vaknar även mycket på nätterna av sin hosta.
Eller av att jag hostar... Inte lätt när mamma väcker en
Men hon har ju som sagt nästa alltid sovit hela natten, så det kommer att bli som vanligt så fort hostan vill ge med sig.
Det var mycket tänkvärt som du skrev!
Det är mycket möjligt att vi har oroat henne när vi hör att hon inte somnar som hon ska / brukar.
Söndag och måndag kväll gick skapligt, om man bortser från den dumma hostan.
Men sen igår kväll blev hon tvär arg när jag skulle lägga henne efter skrattet.
Hon spjärnade emot när jag skulle lägga henne på magen och skrek högt och argt. Det gick bara inte att få henne att lägga sig på magen.
Hostan blev värre av skriket så jag (skäll inte på mig

) tog upp henne för att bryta det hela så att hon kunde lugna sig. Efter mycket vyshande och gungande i famnen så lugnade hon ner sig.
Jag gav henne host medicinen och lade ner henne på ryggen istället, tänkte att det kanske var obehaglgt på magen när hon är så slemig och hostig.
Hon lade huvudet på sidan och stängde ögonen med en gång. Så det var bara och ramsa ut och så sov hon.
Gjorde jag helt fel?
Tror du att det var för att vi hade oroat henne de tidigare kvällarna när hon inte kunde somna eller var det bara för att det inte var skönt att ligga på magen?
Efter att ha läst ditt svar, känner jag att vi ska försöka att backa mer och ge henne mer förtroende och tid.
Och försöka att skrämma bort orosvargarna. Mest från oss antar jag.
Tack
Thess