Hej!
Får mail varje gång jag får ett nytt pm. Men när jag går till inkorgen via genvägen som kommer i mailet så är den tom.
Vart tar dom vägen?
//Tessan
Mina PM försvinner
Ingen aning...
Jag antar att du har testat, men vad händer om du går in direkt via forumet? Går det att se vem som skickat PM i mailet (har själv inte funktionen aktiverad)?
Är inkorgen tom? För annars kan det ju vara så att det inte får plats fler.
Som du märker så spånar jag. Mindy har du någon idé, annars får vi hojta på Alex.
/LO
Jag antar att du har testat, men vad händer om du går in direkt via forumet? Går det att se vem som skickat PM i mailet (har själv inte funktionen aktiverad)?
Är inkorgen tom? För annars kan det ju vara så att det inte får plats fler.
Som du märker så spånar jag. Mindy har du någon idé, annars får vi hojta på Alex.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Det är inte så att du har fått PM "försent"? Att du liksom redan läst dem när du varit inne på forumet och sedan får meddelanden om dem 2-3 dagar senare
?
Så blev det för mig i helgen! Samma har det varit med mailen man får för trådar man bevakar. Kommer allt emellan 2 timmar-48 timmar efter ett svar inkommit....
Alex kollar på det där för närvarande. Det ligger tyvärr utanför vårt område och kompetens. Har inget med admin att göra utan med servern ute i rymden typ.
Inkorgen är inte full? Hur många procent ledigt?
Ja, det är vad jag spontant kommer på. Det skulle vara intressant att höra om det är någon skillnad om du gör som LO säger. Går in via forumet i stället för via mailen.
På återhörande.
Så blev det för mig i helgen! Samma har det varit med mailen man får för trådar man bevakar. Kommer allt emellan 2 timmar-48 timmar efter ett svar inkommit....
Alex kollar på det där för närvarande. Det ligger tyvärr utanför vårt område och kompetens. Har inget med admin att göra utan med servern ute i rymden typ.
Inkorgen är inte full? Hur många procent ledigt?
Ja, det är vad jag spontant kommer på. Det skulle vara intressant att höra om det är någon skillnad om du gör som LO säger. Går in via forumet i stället för via mailen.
På återhörande.
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. 
Hej hej!
Det blev strul redan för en vecka sen när jag markerade 10 pm för borttag. Hela korgen försvann när jag valde ta bort markerade...
Sen dess har jag inte fått något så inkorgen är tom.
Fick mail om Pm i fredags och då hade jag inte varit inne på hela den dagen så något konstigt verkar det vara
/Tessan
Det blev strul redan för en vecka sen när jag markerade 10 pm för borttag. Hela korgen försvann när jag valde ta bort markerade...
Sen dess har jag inte fått något så inkorgen är tom.
Fick mail om Pm i fredags och då hade jag inte varit inne på hela den dagen så något konstigt verkar det vara
/Tessan
Jag testar att skicka så får vi se vad som händer både hos dig och mig.
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum