Ja, jag hade nog tänkt att ta till ett betydligt grövre ord än elände, men ni fattar. Massa försäljning inför jul, gärna i form av sex.
Jag är inne och försöker rensa varje dag. Tyvärr sinkar det mig i att kunna svara på massa frågor - som jag betydligt hellre gör.
Mig veterligt finns det inte så mycket att göra. Man kan sensurera ord, men det innebär att de inte blir utskrivna, det går fortfarande att lägga in inlägg.
Man kan också förbjuda användarnamn, maliadresser och ip-adresser, men de är inte så lätta att gissa i förväg.
Bara så att ni vet.
/LO
Spam-elände
Spam-elände
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Tack Fjällmor!
Jag har förbjudit en hel del namn, som det alltså inte går att registrera sig som.
*$*
Brit* (på grund av att vi fått en del bilder på ......... Spears)
*cred*
*pay*
*buy*
*health*
*acne*
*sex*
Kommer ni på något mer som säkert skulle kunna förekomma, så får ni gärna tispa. Det gäller ju att vi inte tar bort ord/bokstäver som vanligt folk vill använda.
/LO
Jag har förbjudit en hel del namn, som det alltså inte går att registrera sig som.
*$*
Brit* (på grund av att vi fått en del bilder på ......... Spears)
*cred*
*pay*
*buy*
*health*
*acne*
*sex*
Kommer ni på något mer som säkert skulle kunna förekomma, så får ni gärna tispa. Det gäller ju att vi inte tar bort ord/bokstäver som vanligt folk vill använda.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Det finns en del man kan göra
Det kan göras en del med inställningarna på själva programvaran som används för forumet, samt att det finns tilläg för att hindra spam.
Det krävs ev. lite uppdateringar och arbete av server operatören och skapar ett litet stopp för forumet
Det kan göras en del med inställningarna på själva programvaran som används för forumet, samt att det finns tilläg för att hindra spam.
Det krävs ev. lite uppdateringar och arbete av server operatören och skapar ett litet stopp för forumet
Pappa till två oktober pojkar, en -05 och en -07 Nu även en söt flicka i maj -09