24 dgr sdan paborjad kur
24 dgr sdan paborjad kur
Pa natten har de sovit, vaknat och jollrat nan gang och ofta vaknat lite for tidigt pa morgonen (da papa gar till jobbet), Lurarn har varit lite blandad kompott, ibland lite skrik, ibland vakna stora delar av dagslurarna och ibland har det funkat jattebra. Jag var/är sa jattenojd med att de sover pa natten att jag inte direkt bekymrat mig for detta, har tankt att de ar ju inga maskiner sa de kan val precis som jag vakna till, inte kanna sig trotta osv har varit nojd med att ha bara pyttelite strul istallet for jattemkt strul som jag hade innan. Igar var det 24 dgr sedan jag borjade kuren och de somnade sina 3 pass utan ett knyst och sov tills jag vackte dem och sedan kom kvallen och da var det likadant!!! Min fraga e ju kanske lite lojlig men e det sa här "det ska vara"? Har ni andra som har sedan lange kurade barn det sa här "perfekt" eller e det bara det att jag haft en "turdag"?? Har ju haft det jattebra innan men DET HÄR VA GRÄDDEN PA MOSET!!
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
-
Gäst
Joda, jag e "jatteduktig" med att halla tiderna som vi bestamt, har inte behovt rucka pa ngt sedan vi borjade (forutom vis en krakning men det ar val tillatet). Ja da e det val bara att strava mot "perfektionismen" da...
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!