Kurade vår flicka (nu 7,5 mån) för 1,5 månad sedan. Vi har haft lite trubbel av olika sort under resans gång, först var det insomning på kvällarna med massa skrik som helt plötsligt en dag förbyttes i glatt joller i 30 min och sen somnar hon
Vårt problem nu är att hon vaknar för tidigt. Det gjorde hon inte i början, det startade för 3-4 veckor sedan. Schemat ser ut:
7.30 vakna och frukost (amma)
9-9.45 sova (sover bara 30 min)
10.30 lunch (puré + amma)
12-13.30 sova
13.30 välling
15.30 amma
16-16.45 sova (sover bara 30 min)
18-18.30 middag (puré)
19.15 nattslurk (amma)
19.30 sova
Ibland ligger hon och snackar glatt först och sen skriker igång, då ramsar vi ganska direkt. Oftast tar hon ramsar fint, men det varar inte länge. Vi vet inte riktigt, men kanske somnar hon om ca 5 min åt gången för hon är tyst in emellan. Och så kommer det igång igen! Vi ramsar inte varje gång, men när hon låter riktigt trött och hjälpsökande. Idag vaknade hon ex.vis kl. 5.30 och snackade till 6, skrek till och från till 7 och somnade sen om när jag gick upp och duschade (ligger vägg i vägg).
Ja... är det någon som har något tips? Kanske är hon hungrig? Hon är nämligen ingen storätare om dagarna och har haft lite svårt att gå upp i vikt senaste 2 månaderna. Känns inte bra att det är så här så långt in i kuren.
Vänliga hälsningar, NAN.