Jag heter Noah 8) och är snart 3 månader.
Jag har ett litet problem med min mamma och eftersom detta är barnens forum så vänder jag mig till er
Min mamma vill mig så väl men har inte riktigt fått kläm på hur jag ska få sova hela natten. (trots att hon bara läser, surfar och gör scheman åt mig)
Jag bara väntar och längtar tills hon får ordning på alla verktyg så att jag får sova mina 10 timmar per natt (isträck...!!!
Fast inatt var hon ganska envis och de gånger jag vaknade (2 gånger bara!) så fick hon mig att somna om. Hon buffade visst lite på mig och det var så skönt - men just när man skulle somna så slutade hon..! Grr..
Klart att man blir arg!
(tror hon lärt sig mina olika skrik och inte plockar upp mig för minsta lilla
Tror oxå att hon planerar att ge mig eget
rum strax och det är jag fundersam över, är det
okej när jag "bara" är 3 månader?
Iallafall så har vi ett problem, jag blir ofta såå hungrig på natten..
Om jag inte får mat så äter jag på mina knogar så att jag väcker mig själv..
Kan hända att jag har svårt att äta tillräckligt innan jag somnar och det kanske är något som jag måste lära mig..
Och det jobbar jag på
Ibland försöker hon lura i mig ersättning, men den gubben går jag inte på - jag bara tuggar och smaskar tills hon ger upp...
Sen får jag tutta lite istället.
Okej det mättar inte lika bra men det är mycket mysigare..
Hon letar visst efter bra sätt att få mig att ta flaskan...
Känns iaf som att vi är på väg åt rätt håll nu, tack Anna för din filosofi!! (svårt ord det där...
Nu lämnar vi forumet ett tag och ägnar oss åt det viktigaste - min sömn!
Mamma har Barnaboken, hon kan grunderna ordentligt, - nu gäller det bara att hon tänker själv och handlar därefter...
Kram på er! (vi syns sen när jag fått ordning på mamma