Har hört/läst mkt positivt om ståbräda till vagnen. När nytt syskon kommer i januari kommer vi både använda syskonvagn men även köpa en sk ståbräda att sätta på "gamla" barnvagnen.
Vart köper man dessa? Är det speciella ståbrädor till olika märken. Vi har en Emmaljunga Classic.
Ni som använder ståbräda, vart har ni köpt dem?
Tack
Linda
Vart köper man ståbräda?
Vart köper man ståbräda?
Vega 050416
Malte 070109
Oskar 100923
-
father of sons
-
father of sons
-
Gäst
Vår kiddyboard är grymt bra. Kan bara rekommendera den även om den är lite dyr. Funkar perfekt på alla underlag utom möjligen djupt grus eller djup snö. Tar sig upp i bussen och utför/uppför trottoarkanten utan att ställa till bekymmer. (När det gäller bussen så får barnet förstås kliva av
)
Vi är helnöjda över att vi valde den framför syskonvagn faktiskt. Dels vill ju inte Simon sitta i vagn så länge och brädan är perfekt för återhämtning för trötta ben. Nu på vintern åker han bob bakom mig och vagnen så en syskonvagn hade faktiskt varit helt överflödig här!
(Dock inte överflödig i förvaringen
).
Vi är helnöjda över att vi valde den framför syskonvagn faktiskt. Dels vill ju inte Simon sitta i vagn så länge och brädan är perfekt för återhämtning för trötta ben. Nu på vintern åker han bob bakom mig och vagnen så en syskonvagn hade faktiskt varit helt överflödig här!
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. 
Vi köpte ståbräda och syskonvagn. Jag måste säga att jag tycker inte ståbräda är vidare bra alls för den som kör vagnen. Beror väl lite på var man går men vi har väldigt mkt backar här och det känns inte bra för ryggen. Vi har använt den ibland men endast kortare sträckor. Tar jag enkelvagnen får han gå. Ska vi promenera eller gå längre sträckor blir det syskonvagnen.
Han tycker det är okej och stå på den men jag tycker det är obekvämt både för rygg och ben.
Han tycker det är okej och stå på den men jag tycker det är obekvämt både för rygg och ben.
Son f?dd juli -04
Son nr 2 f?dd i april -06
Son nr 2 f?dd i april -06