Andra natten av kuren var i natt och först trodde jag att det gick jättebra! Hon somnade snabbt in vid 19 och vaknade inte förrän 23.30. Då tog det en halvtimme av vagnande och ramsande innan hon somnade. Sen vaknade hon 2, en halvtimme igen, och sen 4. Därefter sov hon nästan ingenting (och inte jag heller
Min fråga är:
Mellan 4 och 06.16 så skrek hon nästan aldrig utan låg och gnydde och smågrät. Hon blev lugn direkt när jag vagnade, men sen när jag ramsade blev hon arg - ramsade igen och lät henne gny och gråta och då gick gnyendet ner tills det slutade helt och då bekräftade jag. Dock började det alltid om igen efter 2-5 minuter och så var det bara att börja om - i över 2 timmar!!
Undrar då igen om detta är "normalt" eller om jag gör nåt fel. Vid några tillfällen runt 5-snåret hoppade jag över bekräftelseramsan när hon blev tyst för att jag bara ville att hon skulle sooova
Detta är ju andra natten och jag trodde att ramsan skulle ta mer, men hon blir JÄTTEarg när jag ramsar. Vid läggdax gick det dock jättebra och jag kunde ramsa henne lugn och gå med bekräftelseramsan och behövde bara göra detta 1 gång. Kan det vara så att hon är jättehungrig vid 4-snåret? Försöker mata så mkt jag kan men hon har i 2 veckors tid varit inne i en period när hon inte är så intresserad av mat
Blir jätteglad för stöd och råd så att jag orkar i natt