Hej alla glada!
Elvis har så länge jag kan minnas vaknat kring 5.50 och legat och snackat en stund för att sen somna om utan problem. De senaste dagarna har han dock inte somnat om och till och med börjat gnöla lite innan det varit dax att gå upp. Imorse började han tröttna lagom till marginalkvarten så då rusade jag in och gjorde morgon till hans stora glädje. :-$
Nu funderar jag på om vi har en fnurra på tråden eller om det är dax för honom att dra ner em-luren till en 20-minutare istället? Det är ju 1,5 månad kvar tills han fyller 1 år så lite tidigt känns det, eller vad tror ni?
Han är lite förkyld just nu så det kan vara problemet och dessutom har han precis börjat sova em-luren hemma hos sin pappa och det tar lång tid för honom att somna då men när han väl somnat går det bra.
Dagens schema ser ut så här:
6.45 morgon
10-11.30 sova
15.15-16 Sova
18.45 Sova
Vad har ni för teorier? 8-[
Hälsningar!
//Cecilia
Fnurra eller dax för schemaändring?
Fnurra eller dax för schemaändring?
Mamma till Elvis född 4 mars 2004.
-
Gäst
Tack för svaret!
Godmorgon!
Tack för svaret Mammut Maria! Gissa vem som vaknade som vanligt 5.50 imorse och snackade lite? Sen ringde klockan helt plötsligt 6.45! =D>
Så fnurra på tråden var det allt!
Hälsningar!
//Cecilia
Tack för svaret Mammut Maria! Gissa vem som vaknade som vanligt 5.50 imorse och snackade lite? Sen ringde klockan helt plötsligt 6.45! =D>
Så fnurra på tråden var det allt!
Hälsningar!
//Cecilia
Mamma till Elvis född 4 mars 2004.