napp eller ej
-
Nancy
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Men låt henne för sjutton gubbar hitta sin lilla tumme själv. Om det skulle vara på det viset.
Det är en konst, vet du, att låta de små barnen vara i fred.
Är du rökare tror jag inte du behöver att folk trycker in cigarretter i munnen på dig.
Och är du inte rökare tror jag du behöver det ännu mindre
Kurningsberättelser i mängder finns i den underbara tråden "Livet efter kuren - en uppmuntran" på Kurbarnens hjälpforum för barn upp till ett år.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
annawahlgren
morgonluren gick jätte bra sov m tummen sn spotta ut den och sov vidare e på sin fm lur nu hörde hur hon gnydde kunde inte låta bli att kika på henne hon försökte suga på tummen själv grejen var den att body armen hade halkat över hela handen så hon snuttade på tumme m tyg:) så sööt jag e såååågald 
ella 060620
-
annawahlgren
Vad kul att det går bra!!!
Duktigt att du har huttat nappen!!! Det är det enda rätta, vi har den som sagt bara i nödfall vid vagnåkning eller bilåkning men ska skippa den där oxå, ungen måste ju lära sig!
Hoppas vi får en bra natt!!!
Kramar
(Har ingen sida på familjeliv men ska kolla på din!)
Hoppas vi får en bra natt!!!
Kramar
(Har ingen sida på familjeliv men ska kolla på din!)
nu har jag passerat 3e natten ochella vaknade första ggn 2.30"nya tiden"(somartid 3.30) gnöla böka skrek la till rätta buffa ramsad om och om ige ca 45 min vakanr igen 4.30"nya tiden"(5.30 sommartid) samma sak där...sen sov hon t 7.10 (sommartid 8.10) så jag e nöjd...men hon skriker som en stucken gris när hon vakanr och när jag ska söva om henne och det enda hon blir lugn av det är att buffa och det ska man ju helst inte göra längre förutom när det e kris ansåg att detta var kris!!buffandet och ramsn tar hon om hon snuttar på tummen och det e inte alltid hon gör det!
ella 060620
-
annawahlgren
Håll dig lugn därutanför och spring inte och stör. Väntar hon sig trafik tar inte ramsan. Då skriker hon på tills du kommer för att hon "vet" att du kommer och tror att det ska vara så (plus att det är väldigt skönt att bli buffad). Då skriker hon dig till sig i stället för ifrån sig, om du förstår vad jag menar, och vips sitter du fast i buffningsträsket och hon vaknar oftare och oftare tills du bosatt dig därinne som levande massör.
Så bryt det mönstret innan det "satt" sig
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022