morgontrassel

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
indra

morgontrassel

Inlägg av indra »

Min pojke på 6 veckor krånglar på morgonen, sover 7 timmar i sträck på natten (21-4) sen efter ammning 3tim. till ( till 7). :lol: .sen ammas han, byter blöja, aktiveras, ammas igen. ut på promenad vid 10- tiden, 40 min. ung., sommnar,sen lämmnas han kvar i vagnen ute. då har han börjat att krångla vill ej sova. :x har sedan krånglat fram o tillbaka fram till han skall vakna vid 12.30, buffar honom när han böjar att skrika.det hjälper ett tag sen vaknar han igen. Men har då bärt upp honom så han är inomhus efter att han börjat skrika första gången ute.har precis fått han att sova kuren i 3dagar problemfritt.. är det kuren som spökar?? /indra
Elle

Inlägg av Elle »

Hej Indra!

Det första jag tänker på är om han är ordentligt mätt i magen? Hur är det med rapning mellan målen?

Du kan om du vill flytta över din fråga till "Späda barn och små" där det finns fler erfarna föräldrar som har barn i samma ålder som er son.

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
indra

Inlägg av indra »

Elle skrev:Hej Indra!

Det första jag tänker på är om han är ordentligt mätt i magen? Hur är det med rapning mellan målen?

Du kan om du vill flytta över din fråga till "Späda barn och små" där det finns fler erfarna föräldrar som har barn i samma ålder som er son.

/Elle
Jag har matat honom precis innan vi skall gå ut kl.10. han har rapat..
mvh Indra.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"