Ville bara säga hej!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Ellinor

Ville bara säga hej!

Inlägg av Ellinor »

Äntligen har det blivit av att jag registrerat mig här!

Jag har följt forumet sen min tvååring var nyfödd och Barnaboken läste jag första gången när jag var elva och satt barnvakt regelbundet hos en (oftast storsovandes) liten släkting.

Så jag ville bara säga hej :D

Två småpojkar har jag och en liten till är redan på väg. Ibland känns det lite halsbrytande men oftast är det bara alldeles väldigt underbart.
Elle

Inlägg av Elle »

Hej Ellinor!

Välkommen till Forumet som registrerad användare :wink: Vackert namn du har, heter likadant men med en annan stavning :D

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Jannika

Hej Ellinor!

Inlägg av Jannika »

Hej Ellinor!

Jag är också nyregistrerad men "gammal" BB-läsare. Jag säger också välkommen :) . Vad roligt att du har en trea på gång! Vi har tre och det märks knappt i extrajobb men massor i glädje. Det är verkligen en välsignelse att få förmånen att ha tre gullungar.

Kram Jannika
Miani

Inlägg av Miani »

Välkommen! :D Jag fick mitt första barn i maj och är nybörjare på BB - lånade den av mamma när lilla skatten var runt 2 månader och började då med standardmodell och social delaktighet o s v med fantastiskt resultat (tycker förstås jag och min man iallafall... :lol: ).
Lycklig mamma till storasyster R född i maj -06 och lillebror I född i maj 2011! Barnaboksbarn båda två.
*frieda*

Inlägg av *frieda* »

Välkommen :heart: O:)
Ellinor

Inlägg av Ellinor »

Tack för fint välkomnande :D

Syskon på väg är det inte längre. Skrev just ett inlägg om det på forumet Barnasorg.

Nu kallar två små barnaboksbarn!
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"