Hej allesamman!!
Jaha nu har vi arit på den efterlängtade lilla övernattningen. underbart. Förrutom att grannarna hade efterfest till 04.30 och jag inte kunde sova. Men det är en världslig sak.
Vill bara passa på att tacka för all stöttning.

Och Anna - ser att du är här nu. Vill bara berätta. Vi var borta nästan ett helt dygn. Tre läggningar, varav nattning. Mormor skötte detta galant. Karl var superduktig. Hon har varit med under resans gång och är sååååååå imponerad. Jag tror jag får höra dagligen "tänk om alla hade det så bra som Karl, inga vargar här inte". Hon berättar för alla och då menar jag alla hur vi gått tillväga. Hon är så imponerad av dig Anna, du "fanns" ju liksom där när hon var i farten.
Hon körde rutinerna och Karl slocknade på två minuter, precis som vanligt. Och lilla mamma ringde hem 1 gång, fem över sju på kvällen och då sov ju självklart prinsen. Mormor skrattade och berättade att hon vaknat på morgonen och hörde Karl, skulle tända lampan för att titta på klockan - hon hann inte för klockan ringde 07.00. Återingen hon är så imponerad.
Så Anna - här på andra sidan Atlanten har du en lycklig familj som sänder en tanke dagligen till dig.
/Åsa