Efterlyser svar

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Lillsprudlis
Inlägg: 262
Blev medlem: sön 11 jun 2006, 00:14
Ort: Göteborg

Efterlyser svar

Inlägg av Lillsprudlis »

Behöver verkligen få diskutera, få goda råd, tips. Snälla, kan någon klok läsa min tråd om "strul med middagsluren, 12 timmar natt?" Förstår att man kan tro att jag fått svar men jag har bara "svarat" mig själv. Våra strul har nu pågått i snart 1 månad, det känns så fel.
Vet att det är massor att göra nu på sidan men jag provar så här en gång till :wink: .
Kram
Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
hjhelena
Inlägg: 577
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 13:33
Ort: Gbg

Inlägg av hjhelena »

Nu har jag svarat i alla fall.. ;-)

Kram H
Mamma till 2 tvillingkillar födda 2004
och till en lillebror född 2008
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"