Behöver verkligen få diskutera, få goda råd, tips. Snälla, kan någon klok läsa min tråd om "strul med middagsluren, 12 timmar natt?" Förstår att man kan tro att jag fått svar men jag har bara "svarat" mig själv. Våra strul har nu pågått i snart 1 månad, det känns så fel.
Vet att det är massor att göra nu på sidan men jag provar så här en gång till

.
Kram
Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.