Hejsan!
Hade tänkt att köra igång och kura om ett par veckor (min sambo skall ta semester en vecka) har fortfarande några frågetecken...
Vår dotter är 10,5 månader och har sovit en hel natt, och det var när hon var två månader, så jag framförallt börjar bli hemskt trött. Det jag undrar är hur man skall göra ifall ens barn inte tycker om att ligga på mage? Vår tjej vaknar så fort hon hamnar på mage.
En annan sak jag undrar över är eftermiddagslurerna. Om vi har bestämt att hon skall sova mellan 11-13 men hon vill inte sova ävan vi buffar och ramsar men till slut kanske somnar kl 12:30 skall vi då väcka henne redan efter en halvtimme igen då?
Jag skulle vara hemskt tacksam ifall det finns någon som skulle kunna hjälpa mig.
Med vänliga hälsningar Tindras mamma!
Några frågor innan vi startar!
-
Gotlandsflicka
Några frågor innan vi startar!
Mamma till Tindra Född 05 11 23
Hej och välkommen
Så skönt att ni bestämet er för att ta tag i det här, äntligen ska ni få sova
Nu är ju din tös så stor, att hon själv kan vända sig från mage-rygg-mage,och detska du låta henne göra, vaknar hon kan hon själv lägga sig tillrätta!
Försökatt hålla schemat exakt, tillåt marginalkvartar, låt henne sova max en kvart längre, sen väcker ni! Efter några dagar fattar hon galoppen
Bra att du är ute i god tid med funderingar, och att du läser på innan =D>
Kram Mia
Så skönt att ni bestämet er för att ta tag i det här, äntligen ska ni få sova
Nu är ju din tös så stor, att hon själv kan vända sig från mage-rygg-mage,och detska du låta henne göra, vaknar hon kan hon själv lägga sig tillrätta!
Försökatt hålla schemat exakt, tillåt marginalkvartar, låt henne sova max en kvart längre, sen väcker ni! Efter några dagar fattar hon galoppen
Bra att du är ute i god tid med funderingar, och att du läser på innan =D>
Kram Mia