Hej,
Jag har förgäves försökt att hitta svenska barnmöbelaffärer på nätet... Det jag söker är en junior spjälsäng. Dvs en säng som är både spjälsäng och som kan göras om till juniorsäng...
jag bor i Danmark och här finns en rad olika märken - men jag tänkte att det kunde vara billigare i Sverige pga kursen. Men jag kan nästan inte ens hitta butiker som säljer barnsängar.
Några tips?
Tack
Ulrika
växasäng/junior spjälsäng - svenska barnbutiker...?
växasäng/junior spjälsäng - svenska barnbutiker...?
Ulrika med Rebekka, född aug. -04. Sov hela natten när hon var 4 månader (vagnade) men har alltid varit en piggelin;-) Särskillt på dagarna.
Liten ny flicka - Josefin - född 11 feb 2008;-)
Bor i Köpenhamn (sen 1990) och Rebekkas och Josefins pappa är dansk.
Hej!
(Dyra!) Bonti säljer Stokke-spjälsängen som man kan öppna upp till juniorsäng eller soffa.
www.bonti.se
// Carin
(Dyra!) Bonti säljer Stokke-spjälsängen som man kan öppna upp till juniorsäng eller soffa.
www.bonti.se
// Carin
Tre härliga söner 2003, 2006 och 2010. Sover som grisar tack vare kur resp standardmodellen.
Tack
Tack!
Tyvärr är Stocke lika dyrt i Sverige som i Danmark. Hade hoppats att det fanns någon svensk möbelproducent som hade bra, men billigare växa/spjälsängar, men det verkar inte så! Får köpa begagnat
Ulrika
Tyvärr är Stocke lika dyrt i Sverige som i Danmark. Hade hoppats att det fanns någon svensk möbelproducent som hade bra, men billigare växa/spjälsängar, men det verkar inte så! Får köpa begagnat
Ulrika
Ulrika med Rebekka, född aug. -04. Sov hela natten när hon var 4 månader (vagnade) men har alltid varit en piggelin;-) Särskillt på dagarna.