Hej Kristin!
En sån liten plutt "ska" (som riktmärke) äta 1 liter per dygn. Således om fem måltider 200 ml men det låter som om han får betydligt fler måltider än så

Om sex måltider ca 165 ml/mål. Förmodligen har han mål då han är hungrigare och mål då han inte är lika intresserad. Det har ju alla människor!
Var sover han? Sover han i vagnen rakt av? Om inte skulle jag rekommendera det, sömnen blir liksom lättare för er att hantera på så sätt... Mer än var fjärde timme äter han väl inte nattetid? Du ska nog bestämma dig nu för hur det ska var på natten och då kommer sonen - om förutsättningar finns - äta när tillfälle ges och inte hatta så mycket. Klart att du blir trött. Att du har natt mellan 22-6 med bara ett kort nattmål kl 2 borde vara görigt nu tycker jag.
Förslag:
Natt för lillen 20.00, sista målet börjar då ca 18.00 med fullt kvällsprogram med mat, socialt hallå och bad. 20.00 är det sängen (vagnen) som gäller.
22.00 kort kvällsslurk (helst i sömnen eller i alla fall på ditt initiativ, inte hans)
2.00 nattmål (då du väcker honom, inte tvärt om, sätt klockan)
6.00 morgon med frukost och morgonprogram.
Får ni till detta nu när han är en månad (alltså strävar med detta som mål) får du 3,5 + 3,5 h sömn och det funkar man på ok. Sedan börjar strävan mot att skjuta nattmålet till 4. Rekommenderar 4 starkt då vi hade ett sjuhelvetes vargtimmesproblem

ända tills jag flyttade nattmålet just hit.

De flesta bebisar jag hört om sover bäst första halvan av natten så 22-4 borde inte vara omöjligt alls. Det blir ju egentligen 22.30 - 4 när han har ätit klart och lagts igen.
Bestäm dig och gör! Lycka till!
Jennie