Schema 6 månader

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Tina-Stina
Inlägg: 431
Blev medlem: tor 03 feb 2005, 12:39
Ort: Halland

Schema 6 månader

Inlägg av Tina-Stina »

Hej!
Hur ser era scheman ut för era 6 månaders bebisar?
Har hamnat lite utanför rutinerna och skulle behöva lite tips.
Mvh Tina
Stolt mamma till:
Dotter Mars -04
Son Mars -06
Dotter Juli -08
Elle
Inlägg: 4720
Blev medlem: tor 02 feb 2006, 20:16

Inlägg av Elle »

Hej Tina-Stina!

Gå in på hjälpforum för barn upp till ett år. Där finns en tipstråd som heter "Mat-och-sovtider".

lycka till!
/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"