Skrammelbössan kvider...

Nette

Inlägg av Nette »

Hej Anna! :D

Tack för att du vill o orkar hjälpa alla i nöd här på forumet. Jag vill gärna ge ett bidrag men för att göra en utlandbetalning på nätbanken behöver jag ett utförligare kontonummer. Om Pg betyder postgiro så stod det att kontonumret ska vara 13 siffror: 4 siffror (ett clearingnummer) + 00 + kontonummer på 7 siffror. Då försår jag att de 7 siffrorna är de som står skrivna :5965801 men de 4 clearingsiffrorna skulle jag behöva.
Nette

mamma till 2 flickor födda : dec-2005 och okt-2008
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Ack, jag KAN inte :D VET inte :shock:

Ska rådgöra med någon som vet...

Tack för dina varma ord :oops: Och tack för din vackra tanke :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
kärringen

Inlägg av kärringen »

Jag har satt in en liten summa.
Tycker du är toppen Anna, även om vi inte alltid tycker lika :wink: .
Tack för ett fint forum :)
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, tack :lol:

SE2280000000078721106711 heter IBAN-numret. Kan det hjälpa, kära Nette :?:

Fick teliaräkningarna precis innan jag reste till Indien nu. Internetnota på över fyratusen :shock: Herre milde :roll:

Skrammelbössan tackar verkligen och niger :lol: :lol: :lol:
Lillsprudlis

Inlägg av Lillsprudlis »

Hej Anna :!:

Det kommer en slant från mig också. Dina råd är ovärderliga och jag har sådan tillit till detta forum att jag kan känna att Victor mer är tillför BVC mer är till för Victor, om man säger. Nåväl, de behövs de med ,vaccinationer etc och ev. läkarhjälp.

Må gott :!:
STOR KRAM :heart:
Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
Sommar

Inlägg av Sommar »

Och från mej mé! Tack för att du finns Anna! Även om vi inte heller alltid tycker lika :wink: Men det måste man ju inte :)
Kram Emma
Mamma till Annie 051020
missemurr

Klart!!

Inlägg av missemurr »

Klart att det kommer en slant från oss åsså!! :D
Fast jag inte lyckats få lilleman att sova gott än så är dina råd, ditt kunnande och detta forum HELT fantastiskt!! :-({|=
Verkligen Anna, du har lyckats riktigt ordentligt här å så får du inte betalt för alla timmar du lägger ner :?: :idea: HELT OTROLIGT :!:

Hur orkar du? :shock:
Det är hedersvärt och vi borde komma på nått här tillsammans som kan dra in till interneträkningen!
Egentligen BORDE faktiskt Telia BJUDA på denna räkning! HELT ENKELT 8)

Där har vi det! Att ingen har kommit på DET innan..

KRAMAR på dej Anna för att du FINNS och för att du orkar och för att du ständigt finns där för oss :heart:
Stolt mamma till Snodden Maj -98 och
lillsnodd Dec -05
Fjällfolket

Re: Klart!!

Inlägg av Fjällfolket »

missemurr skrev: Egentligen BORDE faktiskt Telia BJUDA på denna räkning! HELT ENKELT 8)
:lol: :lol: :lol:
Jag ser rubrikerna framför mig:

"Anna Wahlgren sponsras av Telia som tack för den massivt ökade internettrafiken!"

:wink:
/Fjällmor
Lua

Inlägg av Lua »

I samband med att räkningarna ska betalas kommer en gåva från oss också. Det känns ganska fjuttigt men som sagt: många bäckar små...

Kramar från Lua med familj.
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, kära rara alla :heart: för era vackra tankar, era goda erkännanden och era rara, hjärtevarma bidrag till Skrammelbössan, som tackar och niger för litet som för stort. Den och jag blir alldeles rörda :oops: :cry: :lol:

Tack för alla varma ord. I vårt lite konstiga samhälle ifrågasätts ju allt folk gör som inte betalar sig i pengar. Och jag kan ju gladeligen säga att utan arvet efter min pappa hade jag inte klarat av att arbeta inte bara ideellt, så att säga, utan också betala för det - månad ut och månad in, år efter år, decennium efter decennium. Så jag är honom evigt tacksam för att han drog ihop den förmögenhet han gjorde och som vi ärvde, vi (icke uppväxta tillsammans) syskon, även om jag fick mycket klart för mig att min far skulle ha gjort mig arvlös, om han bara kunnat.

Min belöning är de små barnens glädje och de ömma föräldrarnas med den. Min belöning är att jag fick veta min livsuppgift - att föra de små (och inte så små) barnens talan. Inte alla får den nåden. Jag minns när min pappa ringde mig - en av väldigt få gånger genom åren - efter att ha sett ett reportage i en tidning som handlade om små barns sömnproblem och hur man kunde hjälpa dem. (Ständig insändarkommentar på sådana reportage: "Man kan inte LÄRA barn sova, Anna Wahlgren!") Han fnös ut sitt förakt: "Somliga gör vad som helst för att få publicitet." Hade jag tjänat pengar på verksamheten hade han förmodligen visat respekt :x :cry:

Så jag är glad, milt sagt, att ingen ( :?: ) tror att jag gör det jag gör för egen vinning, för publicitet eller för att framhäva min egen förträfflighet. Jag gör det jag gör för att hjälpa de små barnen, och att det kostar mig pengar (och tid, men den har jag ju för det), bekommer mig inte, så länge jag bara har dem.

Att sedan inte alla "tycker" som jag - vem bryr sig :?: :lol: Jag vet att jag kan hjälpa och förstå, för den som vill ha hjälp och vill bli förstådd. Det räcker långt för mig.

Jag tycker inte som alla andra heller... :shock: :lol: :lol:
Binca

Inlägg av Binca »

:D Ett litet bidrag till skrammelbössan är pågång!!!
Tack snälla Anna för stödet och uppmuntran här på forumet! Tack självklart även till alla dipl.kurare som ställt och svarat på massa frågor (det blir säkert fler frågor med tiden :oops: )! :heart:

Kram Eva
Stolt mamma till Bianca 060217 och Lucia 081227
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"