trassel
trassel
Min ena skrotta ville absolut INTE äta kvallsmat men jag var sa envis att hon till slutt tog lite välling varpa hon kraktes upp ALLT (har val nat strul med magen...) Jag nattade henne som vanligt och sitter nu och tanker pa vad jag ska gora om hon vaknar och ar hungrig, hon har ju inte atit sedan kl 17 och da oxa jattelite... Hur hgor jag? Kanske ska jag ta upp henne for lite mat innan jag lagger mig? Tacksam for snabba svar
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Eftersom hon redan somnat så låt älsklingen sova, hon hungrar inte ihjäl på en natt och hon har förresten redan glömt att hon inget åt ikväll så jag föreslår att du gör detsamma
. Om hon är tjossig i magen är det kanske bra att vänta till imorgon bitti också, men låt henne inte vänta på maten då i vart fall. De gånger lille E kräks upp allt jag med möda fått i honom försöker jag som regel fylla på lite grand en stund senare. Rannsakar man sig själv inser man ju dock oftast att de bara kräktes upp en del av maten och då kan udda få vara jämnt.
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!
Hej Camilla!
Vaknar hon till hade jag smugit dit med en flaska och inte gjort sa stor sak av det hela. En gang ar ju ingen gang... Man kan ju ocksa smyga in en flaska i somnen om man vill, men jag har sjalv aldrig testat det, vet alltsa inte hur latt nagon av vara skulle vakna.
I vilket fall, ta inte upp henne utan ge flaskan i sangen, i morkret, liggandes pa sidan. Jattemysigt och hon somnar nog om pa stort skulle jag tro. Ammar du forresten? Jag hade i sa fall pumpat ur och gett pa flaska for att inte behova ta upp henne (nej nu ser jag att du skrev valling... ok). Men sover hon hela natten utan att vakna sa ar dte ju inget att bekymra sig om, hon verkar ju i sa fall inte gora det
maria
Vaknar hon till hade jag smugit dit med en flaska och inte gjort sa stor sak av det hela. En gang ar ju ingen gang... Man kan ju ocksa smyga in en flaska i somnen om man vill, men jag har sjalv aldrig testat det, vet alltsa inte hur latt nagon av vara skulle vakna.
I vilket fall, ta inte upp henne utan ge flaskan i sangen, i morkret, liggandes pa sidan. Jattemysigt och hon somnar nog om pa stort skulle jag tro. Ammar du forresten? Jag hade i sa fall pumpat ur och gett pa flaska for att inte behova ta upp henne (nej nu ser jag att du skrev valling... ok). Men sover hon hela natten utan att vakna sa ar dte ju inget att bekymra sig om, hon verkar ju i sa fall inte gora det
maria
Mamma till tvillingar fodda 20 april 2004. Sover som anglar O:)
efter SHN-kur vid 4.5 manaders alder