Jag har lite funderingar kring läggningen. Jag har ju läst att den ska ta max 2 minuter. Vi skrattar och stojjar ute i vardagsrummet, gör oss i ordning etc men sen när vi kommer in i sovrummet blir min dotter lite orolig och börjar snyfta lite. Jag kittlar för allt vad jag är värd, men...Jag tror jag har blivit lite stressad över att det ska ta max 2 min så jag har kanske överfört det på henne? Därför undrar jag om man man ta det lite lugnare än så, titta på mjukisdjur, peka på lite saker, pilla på gardin och att det kanske tar lite längre tid? Dessutom har jag inte fått upp vår mörkläggningsgardin än och har därför sopsäckar (inte sååå charmigt) på fönstret och vanlig gardin över. Jag tror inte att ens mörkläggningsgardinen kan vara lika mörk som sopsäckarna även om de sistnämnda inte är så fina...Kan det bli fel för min dotter om det bara är lampan som är tänd i taket när vi kommer in men det är fördraget för fönstret (jag låter säckarna hänga kvar hela dagen då det tog sån tid att få upp dem och hon ändå har daglurar ute)?
Tack för alla underbara svar!!!!