Hmmm...
Nu får jag känslan av att du inte gillar att vi är några som rekommenderat dig/er att läsa barnaboken...
Törs man fråga VARFÖR
Om du läser runt här på alla olika forum som finns, förstår du snart att små bebisar som din lillkille INTE behöver sova dåligt, ni föräldrar ska INTE behöva rycka på axlarna och försöka "gilla läget" - jag har så väldigt svårt att förstå varför det fr en del ska vara så svårt att ta emot den hjälp och de råd vi andra i all vår välmening mot både barnet och dess föräldrar vill ge.
Har man satt ett barn till världen, ska man väl kunna/orka läsa en bok
Jag har haft hund i en herrans massa år, och innan jag skaffade mig första hunden köpte och läste jag hundböcker, när jag hade köpt första jycken gick vi kurser och fortsatte läsa böcker, vilket jag än i dag gör - 20 år efter första hundköpet
Konstigt nog verkar inte det gälla småbarn - att vi som föräldrar ska ha all den kunskap vad gäller baby och barna-vård medfött, är ju helt befängt
Så jag förstår inte din ironi, varför vill du inte ge dig, din sambo/fru och framförallt din son en lugn och glädjefylld babytid, med god sömn och lugn och ro?
Allt jag gjorde var ju att rekommendera dug att läsa en bok, som hjälpt så otroligt många barn och föräldrar
Att skriva här och be om hjälp - och sen inte vilja ta emot den utsträckta handen tycker jag är...taskigt
Hoppas din lille mår bra, i alla fall/
Mia