Septemberträff?!?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Fjällfolket

Septemberträff?!?

Inlägg av Fjällfolket »

Hej alla vänner! :D

Helgen runt den 9:e september (dotterns födelsedag som ska firas i mormors varma famn) ska Fjällfolket ner till trakterna runt huvudstaden!
Det vore underbart att dela en picnickorg med likasinnade... :heart:

Då det är långt till mitt älskade Lappland kanske huvudstaden kan locka? Kanske Anna har ett tandläkarbesök på ingång? :wink: :lol: Kanske semesterkrockarna är färre för långväga vänner en helg/vecka i september än i tidigareträff- tråd...? \:D/ :?: :lol:

Hojta om ni är intresserade :!:

/Fjällmor
Katarina-Mamma duracell
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

Hej!
oj det vore roligt. men vet inte hur allt ser ut då. Maken ska på dykkurs, och vi vet inte riktigt vilket datum det blir ännu. Men har vi fritt vore det roligt att komma :)
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Åh det skulle vara jättekul. Ska kolla lite i kalendern... stämmer det så kommer vi :D
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Då fortsätter vi hålla tråden vid liv, och de som vill och kan när det närmar sig....ja vi skrivs! :wink:

/Fjällmor
Annelie H

Inlägg av Annelie H »

Här är en till som är intresserad..I så fall kommer jag och 4-åringen. Vi bor nära, eller buss och tåg men ändå nära! Och då är jag dessutom hemkommen och full av energi då jag ska till England och campa med internetkompisar i 5 dagar!
(Denna gång är jag ingen supernanny utan denna resa är bara för mig) :!:
Oerhört stolt mamma till tre "stora små gullungar"
-93 -95 -02 (samma pappa) (skratt)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej!
Den dagen skulle vi också kunna sluta upp, jag och ett/två barn. Vore jättekul att se ytterligare några forumister IRL!
Åsa
mia75

Inlägg av mia75 »

Jag är helt klart intresserad också, får se hur det passar när det närmar sig, vi har ju en liten färsking då... :D
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Halloj! :D

Nu far jag och blir borta ett slag. Men vi skrivs igen om dagarna runt denna helg, hoppas jag...

Kram!
/Fjällmor
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Tjingeling! :D

Nu har jag sovit klart efter den ofattbart ljuvliga veckan i Gastsjön :heart:

Har vi tur dyker det upp flera av dessa underbara, numera diplomerade kurare, denna helg :!: \:D/

KRAM ALLA!
/Fjällmor
Elle

Inlägg av Elle »

Ska vi bestämma tid och plats för vår date? Vi kommer hem den 8:e från Espana 8) så vi ses gärna lö el sönd. Vad passar er andra?

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Lördagen den 9:e firar vi min dotter (10 år! hjälp! när blev hon så STOR :shock: :lol: ) så då kan vi inte. Men söndagen...? Det passar mig fint!

8)
lindaell
Kontakt:

Vi kommer med!

Inlägg av lindaell »

Vi ses gärna den helgen, vilken dag som helst passar, Wilmer lääääängtar efter dig Fjällmor! :lol:
Stolt mamma till "Wille-Bullen" född 060206
Kurad i Gastsjön aug-06
Elle

Inlägg av Elle »

Jag tycker vi bestämmer att vi ses på söndagen. Vilken tid passar er Fjällmor m tanke på hemresa? Var ska vi ses?

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Lindaell :!:

STOR puss på näsan till Kungen! :heart: Längtan är ömsesidig! :lol: (jag tittar på korten var å varannan dag... :roll: :wink: )

Elle :!:

Det passar när som, vi är kvar några dagar till :wink:
Men eftermiddagskaffe i gröngräset är aldrig fel :thumbsup: de mina fikar mellis vid 14.30...hur låter det :?:
Plats? :-k Ja, jag huserar norr om sta'n.... Hagaparken kanske.. :?: Kom gärna med andra förslag :!:

Kram på er alla!
/Fjällmor
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

Jag hänger gärna med, eller vi får jag säga för Tintin tycker säkert det är jättekul att träffa andra!
Hagaparken låter oxå som en bra idé!
Blir himla kul att ses igen!!!!! :D
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"