Tillbaka igen
Har funderat fram och tillbaka på vad vi ska göra åt våra ledsna kvällar
Vi har verkligen försökt (gjort ALLT för )att locka fram skrattet till go´natten, men utan framgång. Läser om detta jätteviktiga skratt på många trådar, men om man inte får till det då

Ju mer vi anstränger oss för att lillan ska sratta, ju mer ledsen blir hon

Vi har attityden, tror på ramsan och vet att hon så väl behöver sin sömn, men kvällarna är inte roliga. Hon gråter alltid en stund innan hon somnar

Nu de tre senaste kvällarna har hon vaknat efter att ha sovit en timma och då varit så tokledsen

Hon har inte lugnat sig med solfjäder, inte heller buffning har hjälpt. (Hon är tyst så länge man buffar, men så fort man vänder ryggen till blir hon så ledsen) Sen kan hon inte somna om därför att hon snyftar så mycket, och störs då av det. Jag blir så osäker eftersom jag inte vet om det är ont i öronen eller "vill inte sova" (öronbarn som snart ska opereras).
Om jag nu vill försöka få tillbaka vår 2 min nattning och skrattet likaså, hur gör jag

Ska jag köra en liten minikur, kanske

Känns som att lillan måste byta sovrum ett tag isåfall för just nu är hennes rum likamed tårar och ångest. Vad tror ni andra