Hur skulle ni hantera detta?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Kristin

Hur skulle ni hantera detta?

Inlägg av Kristin »

God morgon!

idag vaknade vår lille plutt 05.40 och låg och jollrade i ca 50 min då han började protestera. Jag gick upp och ramsade och han blev tyst i 10 min då protesterna återigen började. Eftersom klockan då var 06.50, dvs 10 min innan God Morgon, tog vi upp honom.

Det är väldigt ovanligt att han kan ligga ensam så länge utan att sedan somna om. Nu kan man ju säga att han redan har varit vaken i 2 h och 15 min, vilket också är ovanligt. Han har redan börjat gäspa (förstås) och hans fm-lur börjar inte förrän 08.45.............

Vad göra?

Kram
Kristin
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej!

Ja, detsamma hände här imorse. Lillen började monologen kvart över fem och lhöll på till kvart i sju då jag tog upp honom. Inga skrik alls, vilket aldrig hänt förut när han vaknat så pass tidigt.

Nu sover han igen men det var ganska problematiskt att hålla liv i gäspande son fram till förmiddagsluren. Sånt händer ju- vi får ta till marginalkvartarna så piggnas det nog snart till :D

Siri
Kristin

Inlägg av Kristin »

Hej o tack för svar :D !

Faktum är att det GICK att hålla honom vaken fram till 08.45!!!!! Han somnade sött efter ett par pip.

Skönt :D !

Kram
Kristin
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"