Dagsluren! funkat förr men inte nu eft kurat....

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
theresia
Kontakt:

Dagsluren! funkat förr men inte nu eft kurat....

Inlägg av theresia »

Hej!
jag skriver igen för jag behöver verkligen få svar!!! :shock:

Min flicka har kurats inatt och det har gått toppen!

vi har haft schema på henne enl ett som anna har gjort på en sida! det ahr funkat bra och hon har sovit ute på lurarna! i vagninsatsen! somnar då hon fick tutten! vi har kört det nåra veckor innan vi shn kura henne då inatt!

men nu har vi ju plockat bort den å hon har skrikit sig igenom den 2a 1½ timmes luren... :? ska jag ta upp henne nu när hon nu e glad igen...skerv i över 1 timme! jag försökte lägga henne på magen ..ryggen,..ramsa men inget hjälpte!!! :cry:

ska jag förbi se det? och köra på som förr?

ska jag lägga henne sen igen då på magen å ramsa eller????
jag har läst och läst och jag fattar inte!!!
trro att jag ska köra på med schemat ochdet tänker jag göra men "gör det nå" att hon "tappat" 1½luren???

ska jag då jag lägger henne nästa ggr göra som jag gjort förr bara lägga på rygg och gå.? DÅ somna hon förr!
Kram och hoppas på snabbt svar!!! :shock:
:heart: Stolt mamma till

Moa 28 Nov - 05 :heart:

Nelly 13 Juli -10 :heart:

SHN fantast
Skulle ALDRIG ha klara oss utan SHN!!!!

Skriv gärna en rad !!!

Kramar
storspiro

Inlägg av storspiro »

Min lilla Stjärna gjorde likadant idag, skrek/"bannade" :evil: sig igenom 1,5 timmes luren. Eftersom den ligger på em hade jag inte :heart: att låta honom bli utan lur när han äntligen somnade, han har ju bara två lurar om dagen. Därför fick det bli en förskjutning på 45 minuter i schemat idag, då jag vet att han snällt somnar vid 19.30. Han var ändå en jättetrött kille när han vaknade, men somnade sen så gott på utsatt tid.
Heavenly Starbaby you came to Me 22/7 2005!
Kurstart 17 maj 2006 och sovit FÖRSTA hela natten 29 maj!!! Omkurad efter semesterhaveri augusti.
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hej
Bra jobbat med schema och första kurnatten (verkar det som eftersom du inte skriver något om det :lol: )
Jag tycker att det låter som om det kom in hel flock vargar samtidigt som nappen togs bort.
Ja, hon var ledsen, arg, förvirrad över förändringen, men inget underlättar av att mamma också är helt förvirrad ;-) - vänder på rygg, mage, ramsa och kan inte ge ett tydligt besked om vad som gäller.

Så lite skärpning. Ge ETT tydligt budskap som talar om att det är sovdags och GLÖM nappen!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"