Mammut Maria och Sagomamma ska kuras!
-
Gäst
Mammut Maria och Sagomamma ska kuras!
8) Så av den anledningen tar vi lite fritt över helgen och beger oss till kurorten Varberg på SPA \:D/ .
Ha det så bra så länge - vi är redo för nya glädjeämnen och trubbellösningar på måndag!
Vi tackar på förhand för att ni sköter detta självgående forum så lysande medan vi tar igen oss!
Mammut Maria och Sagomamma
Inget avundsjuk :^o (Lång näsa för ljug
)
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
father of sons
-
Gäst
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Eftersom vi ska prata barn här och inte vissa somligas aromamassage etc etc etc, vill jag återföra oss till ordningen och undra VEM TAR HAND OM LYXLIRARNAS BARN
Så var det sagt och frågat
Uppför er nu
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
... den här underhållande tråden är ju redan så way off så det gör väl inget om jag fortsätter långt ur barnaspåren... det är ju dessutom fredagkväll...:
Kor är ljuvliga. I mycket späd ålder fick jag för mig, vid ett besök hos en kusin på landet, att korna i en närbelägen hage var smutsiga och att de skulle uppskatta om jag tvättade dem. På något sätt fick jag tag i skurborste och en hink vatten hos kusinen och genomförde därefter mitt självpåtagna uppdrag med glans 8) . Dock enbart ben och magar av räckviddsskäl.
Hos samma kusin råkade jag vid ett annat tillfälle, och i nästan lika späd ålder, trilla framlänges i en imponerade stor myrstack.
Slutsats: Myror är inte lika ljuvliga som kor.
Ha en riktigt skön spahelg!!! (själv har jag iallafall klippt tånaglarna....)
Kor är ljuvliga. I mycket späd ålder fick jag för mig, vid ett besök hos en kusin på landet, att korna i en närbelägen hage var smutsiga och att de skulle uppskatta om jag tvättade dem. På något sätt fick jag tag i skurborste och en hink vatten hos kusinen och genomförde därefter mitt självpåtagna uppdrag med glans 8) . Dock enbart ben och magar av räckviddsskäl.
Hos samma kusin råkade jag vid ett annat tillfälle, och i nästan lika späd ålder, trilla framlänges i en imponerade stor myrstack.
Slutsats: Myror är inte lika ljuvliga som kor.
Ha en riktigt skön spahelg!!! (själv har jag iallafall klippt tånaglarna....)
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start)