Vill tacka för snabba svar! Nu åter några frågor igen inför kommande nattning

Sara 10 månader har alltså blivit så ledsen och stökig på kvällarna. Hon börjar gråta när vi går upp för trappan för att lägga henne. Vi skrattar och busar i vardagsrummet, men sen kommer tårarna

Vi har verkligen gjort ALLT vi kan för att få henne att skratta eller åtminstone vara glad när vi lägger henne, men det går inte

Har fått flera goda råd angående detta och det tackar jag för! Men nu undrar jag fortfarande;
Sara kommer ju att tok-gråta även ikväll när vi lägger henne (fel inställning

men det är en regel, inte ett undantag numera). Ska jag inte bry mig om det, utan bara ramsa x fyra på väg därifrån och sen inte mera oavsett hur mycket hon skriker och bökar
Jag är bara rädd att det ska bli värre vid sängdags om vi inte besvarar hennes frågor och frustrationer... Men samtidigt känns det som att vi på nåt sätt måste markera att när vi sagt god natt så är det så
Har förstått att vi i nuläget gör fel som ramsar i omgångar och ibland lägger tillrätta x flera innan hon slutningen somnar. Så, är det ok att låta henne vara arg och ledsen och tokledsen i 30 minuter utan att lägga sig i det
HJÄLP