Hej på er alla!
Nu var det ett tag sedan jag var här. Senast så gällde det trassel vid nattning. Detta funkar hur bra som helst nu. Herrn lägger sig mellan 19.00-19.30 och somnar som en prins sover sedan gott hela natten lång tills det är morgon

8) Men bara för det så har ju dagsluren börjat krångla. Herrn vill INTE sova

och här menar jag protester. På dagis funkar det däremot bra men inte på hemmaplan

Det är mycket trots nu och jag vill inte. Beroende på om vi varit ute eller inte så har alltid dagsluren i vagn funkat innan, men nu ligger han och pratar sig igenom ca 1 tim 45 min, sparkar med benen, tar av sig skorna m.m. Då vi sovit inne tillsammans har även det funkat men inte nu då han ligger och sjunger tar av sig blöjan, sätter sig upp och säger nu har Kevin sovit. Så nu till frågan vad ska vi göra
Andra som har samma problem

Han behöver ju sin dagslur även om det bara blir 1 timma.