Till Cristin

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
camilla

Till Cristin

Inlägg av camilla »

Jag maste bara fa saga att du e skitrolig!! Igarkvall satt jag och läste din inlägg om plutten och jag skrattade sa tararna rann. Alltsa, jag fattar ju att du har det lika jobbigt som alla vi andra pa det här forumet men ibland maste man ju fa skratta at eländet.
Kämpa pa och lycka till md Plutten!!
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Kristin

Inlägg av Kristin »

Hej Camilla!

TACK för dina värmande ord! Jag skrattar åt mig själv ibland för att jag "håller på" så fasligt :oops: :D . Jag "går igång" lika mycket som junior.

Idag på morgonen tog det 17 min för honom att somna in :roll: . Har aldrig hänt förut. Å andra sidan skrek han inte. Låg bara och gnällde och gnydde. Hade väl svårt att somna in. I alla fall, jag gick omkring och pulade undertiden och sa till mig själv "Kristin, OM han skulle gå i gång så ÄR det inte hela världen (för många gånger känns det så för mig :( ). Antingen har han en sådan dag eller så är det dags att ändra schemat. Jorden går inte under!"

Nu har jag ett BVC-besök framför mig. Junior skall vaccineras och jag tänkte fråga lite om mat. Förmodligen kommer jag inte bry mig om vad hon säger. Jag frågar hellre här på forumet :wink: .

Kram
Kristin -som-ballar-ur-emellanåt
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Sagomamma
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Hänvisar till "Annas introduktioner till forumen". Dessa forum ska inte vara några personliga chatforum, därför har vi funktionen med "Private Message". Perfekt när man vill skriva såna här personligt privata meddelanden till någon specifik person!

Härligt dock att du känner att du känner att någon på vårt forum får dig att skratta -precis som det ska vara :!: Sörpla i dig ordentligt nu Cristin! :wink: :lol:

Just den här delen av "administratörrollen" är kanske mindre rolig, men det måste styras upp lite innan vi får en alldeles för privat personlig atmosfär här, för då riskerar vi att utomstående inte "vågar sig in" i vår gemenskap! Eller hur :?: :D

Naturligtvis ska vi uppmuntra varandra och berömma varandras insatser, men gör det i anslutning till en av den berördes kur-trådar!

:D
camilla

Inlägg av camilla »

Förlat! Det var meningen att uppmuntran skulle komma in under hennes "topic" men jag klickade fel, e inte sa hemma pa den här sidan ännu.
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"