Klockan 4 gäsp målet ZZZzzzzz.

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Limpan

Klockan 4 gäsp målet ZZZzzzzz.

Inlägg av Limpan »

Med den klarvakna typen menar jag att han är mycket nyfiken - men visst behöver han sova lika mycket som sina jämnåriga. Håller alltså med dig helt Anna. Gällande barns sovvanor står du enligt mig och några tusen andra helt obesegrad. Jag är så jätteglad och tacksam att jag hittat hit även om vi aldrig haft några större problem. En liten följdfråga bara... Låt oss nu säga att han vaknar 4 och inte somnar om. Vad gör jag då? Jag antar att jag ramsar... Och det har jag gjort och om han somnar sover han i halvtimmes intervaller. Så har vi hållt på i mer än tre dagar i sträck. Till slut gav jag upp. Men nu när jag skriver det här kommer jag att tänka på det där med attityden. Det är nog den som saknats. Jag har tyckt så synd om honom och antagligen känner han det, "vaken" som han är. Det här slår ut BVC alla gånger...
Alla logiska slutsatser bygger p? god argumentation.
N?r n?gon v?grar denna enkla grund vid samtal s?g bara: vi tycker olika, och se v?ldigt n?jd ut...
Limpan

Inlägg av Limpan »

Se så, upp med hakan mig själv! Jag antar att det tar tre dagar att vänja av goe prinsen med 4 målet så nu ska jag icke misströsta. Rätt attityd bara...
N?r n?gon v?grar denna enkla grund vid samtal s?g bara: vi tycker olika, och se v?ldigt n?jd ut...
Limpan

Inlägg av Limpan »

Hittade en minikur på ämnet "Han skriker så". Den ska jag oxå testa. Svårt detta eftersom vi bor så litet och min stora dotter väcks, men det ska nog grejja sig.
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Vilken härlig konversation du har med dig själv :!: :D
Å problemen verkar du lösa också :!: :wink:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Limpan

Inlägg av Limpan »

Jo ibland kan det ju räcka med att tänka högt... Du läser väl den spännande fortsättningen?
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Du löste ju knuten - meddelat i en annan tråd - och jag önskar jag hade hunnit före dig själv med att berömma dig :lol: :lol: :lol:

Måste allra ödmjukast be dig, dock, att inte skapa ny tråd kring samma barn och samma ämne. Man missar sammanhang och bakgrund och dessutom - ja, här sitter jag och svarar en gång till... när jag fattar sammanhanget... Det är mycket nog att hålla i huvudet, you know... särskilt det HÄR huvudet som inte är 25 år längre (får väl tacka för det kanske :?: :!: :lol: ) :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Limpan

Inlägg av Limpan »

Eh... tja vad ska jag säga om det? Alla dessa trådar... Nu har jag rett ut dem och har inte sådant panikslaget uppmärksamhetsbehov längre. Äh skämt åsido. Jag måste nog lära mig hur man gör på detta ställe. Blev kanske lite Pippi Långstrump i skolbänken. Förlåt jag skärper till mej snarast. Se så mig själv! Nu så.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"