Va?
Va?
Kan det verkligen vara så här enkelt? Jag började kura min lilla tjej för två nätter sedan, hon sov hela natten både första o andra natten, igår kröp hon upp i min famn o la sig till rätta o visade att hon ville sova, jag la henne i sängen o ...ja, hon somande. Det är fantastiskt o skrämmande om min attityd verkligen betyda så mycket, eller kommer det bakslag nu?????? Däremot kommer vi ingen vart när det gäller dagslurarna, där är det fortfarande jag som napp som gäller, finns det inte någon med ett litet tips??
Hur såg det ut för er före kuren?
Hej undrar hur många gånger din älskling vaknade på nätterna och hur många gånger du ammade.Låter fantastiskt att kuren funkade så fint. Vi kör igång i helgen därav min nyfikenhet för jag är verkligen min sons napp nattetid. All lycka i framtiden önskar jag!!
Sopa bort alla rädslor! Hon grejar ju det fint eller hur? Och tänk så mycket bättre hon ännu skulle må, om hon fick sova ordentligt på dagarna också?
Så kavla upp ärmarna, fram med attityden och ni fixar dagarna på ett kick! Bara du nu inte börjar fråga henne om hon vill sova under lurarna eller inte... Hon behöver sova på dagarna, och bra dagssömn kommer bara att göra nätterna ännu lugnare och bättre!
Så kavla upp ärmarna, fram med attityden och ni fixar dagarna på ett kick! Bara du nu inte börjar fråga henne om hon vill sova under lurarna eller inte... Hon behöver sova på dagarna, och bra dagssömn kommer bara att göra nätterna ännu lugnare och bättre!
Mamma till lilla Skruttis som föddes 1. nov. 2005 och lill-Skruttan som föddes 7.nov. 2006