Tänker vi rätt? Hjälp

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Sarika

Tänker vi rätt? Hjälp

Inlägg av Sarika »

Hej igen
ska till jul iväg på resa och vi ska köra Annas tips om tidsomställningen, dvs vi börjar hemma och tar även några dagar på plats för att komma rätt.
Nu har jag och min man suttit och tänkt och vi blir helt enkelt mer förvirrade ju mer vi tänker:?

De ligger 7 timmar efter. Min första tanke var då att här hemma så måste vi börja väcka Vilma tidigare och tidigare för att komma in i deras tid. Men sen när jag började skissa på schemat så insåg jag att det verkade ju lite fel. Vi vill ju att hon ska vakna kl.07.00 på morgonen deras tid, och då är ju klockan 14.00 vår tid, vilket då säger att vi måste få henne att sova längre och längre på morgonen med resultat av att vi måste lägga henne senare och senare på kvällen.

Men som sagt var vi har trasslat in oss alldeles för mycket i timmar fram och tillbaka så vi är just nu helt förvirrade........

Snälla hjälp, vad är rätt??
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
/LO
Kontakt:

Re: Tänker vi rätt? Hjälp

Inlägg av /LO »

Sarika skrev:Hej
Vi vill ju att hon ska vakna kl.07.00 på morgonen deras tid, och då är ju klockan 14.00 vår tid, vilket då säger att vi måste få henne att sova längre och längre på morgonen med resultat av att vi måste lägga henne senare och senare på kvällen.

Snälla hjälp, vad är rätt??
Detta är rätt!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Sarika

Inlägg av Sarika »

:D Tack LO! :D
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart: