Har läst och läst och sett massa svar men måste ändå få en dialog. Ikväll är femte kvällen på kuren. Tredje kväll och natt gick helt okej men sen igår natt och nu ikväll har hon varit så otroligt ledsen. Grät hysteriskt i kanske 20 min nu ikväll. Har hela tiden mantrat att när du vill gå in och tillrättalägga ska det istället ramsas. Men känns som jag skrämmer henne med ramsan för hon går upp ännu en ljudvolym i sitt skrik när jag börjar ramsa. Tycker inte det känns bra att hon ska gråta så. Tidigare kvällar hade hon ett argt gråt och då var det enklare att svara men nu låter hon så olycklig. Fick gå in och göra solfjädern men blev otroligt ledsen så fort jag tryckte till och släppte för att få ut och ramsa.
Hon är 9 månader.
Sömnschema:
9.30-11
14-15
19-07.
Att få henne att skratta har alltid varit svårt. Kämpar ihjäl mig men hon kan skratta till lite men ler mest. Vet inte om hon ärvt det av sin far som inte heller kan skratta
Det känns som att jag vill börja om från början, med säkrare attityd (och helst vill jag ha en annan ramsa...)