07:00 Gomorron! Amma, blöja, amma
08:30 Ensamlek
09:00 Sova lur 45 min
09:45 Vakna! Social delaktighet ung 30 min.
10:15 Amma, blöja och bus, amma
11:30 Promenad - visa upp världen
12:00 Sova lur 2 tim
14:00 Vakna! Amma, SMAKIS, amma, blöja och bus, amma
15:00 Ensamlek el. social delaktighet
16:00 Sova lur 45 min
17:00 Amma
17:30 Social delaktighet ung 30 min, evt amma igen
18:00 Bada
18:30 Nattslurk
19:00 Gonatt!
21:00 Nattmat - flaska med fet mjölk
04:00 Nattmat - amning
Idag har vi ätit mosad banan för första gången! Oj vad det var spännande! Jag tror hon svalde iaf nåt av det =P~
Jag har försökt göra som du skrev Torsmamma, att efterjaga med flaskan, men hon vill inte ta den. Hon tar den bara på natten, och inte efter rapning när hon har vaknat till lite. Då vill hon bara ta bröstet. Jag tror egentligen inte att vi har så himla alvarliga problem med amningen, jag tror bara att jag tänker hon ska äta MER, inom kortare tid, och det stressar mej, och så går det förstås inte så bra. Jag tror det går bättre när jag inte trugar och inte tänker på att hon ska äta MYCKET. Mitt hopp är smakisarna!
Igår hade vi en riktigt tuff dag där hon vaknade efter en timme på långluren och TOKskrek, alltså verkligen så vi trodde att hon skulle typ kräkas eller bli medvetslös av andnöd
Jag tycker det är så himla svårt att veta värför hon skriker! När hon är vaken skriker hon också ofta, alltså hon är ganska gnällig. Hon skriker när hon är typ uttråkad, så snart vi börjar sjunga hennes favoritlåt så tystnar hon
Men ikväll använde vi ramsan första gången och det gick ganska bra.
På natten vaknar hon varje natt ung vid 2 ibland innan. Det går att vagna henne och hon somnar också om. Men det är jobbigt, för jag har själv svårt för att somna om.
Jag har svårt för att veta om hon beöver mer sömn - hur vet man?
Tack för all hjälp!