Jeg taler desvaerre ikke svensk, haaber dansk er ok - er fra Tyskland, tysk eller engelsk fungerer ogsaa men der er ikke saa meget aktivitet i det tyske del her saa proever jeg her.
Vi har det daarligt med eftermiddagssoevn og undrer hvad vi goer forkert her.
Vi er paa tredje dag af kuren og det blev bedre fra nat til nat indtil nu. Sidste nat var der kun en times tid med spoergsmaal/ utilfredshed, ellers sovede den lille hele nat
Vores datter er 9 1/2 maaneder og har sovet daarligt hele hendes liv indtil nu
Vores skema er
Soevn fra 19-7
morgenmad 7:30
soevn fra 9-9:45 (vi gaar en tur med barnevogn her hver dag)
spise kl. 12
soevn 13:15 - 14:45 (her er det hvor det gaar helt galt)
spise kl. 15
spise kl. 18
have det sjovt og god-nat-flaske 18:30-19
Jeg lavede de foerste to nat og min kone de foerste dage og den tredje nat, vi delede dagen i dag.
Naesten alt kom som forventet ifoelge bogen.
Problemet er eftermiddagssoevn i barnesengen. Den ene problem er at hun falder daarligt i soevn (blev lidt bedre hver dag, i dag tog det en kvarter, i gaar en halv time - saaledes at hun kun maatte sove 45 minutter i steded for halvanden timer) og andet problem er at hun vogner op efter 20-30 minutter og med 'fulde bukser' - det ved vi dog selvfoelgelig ikke uden at gaar ind og det skal vi jo egentlig ikke laengre.
I dag vognede hun efter 20-30 minutter og broelede, jeg gik ind efter faa minutter og gav hende en ny diaper men hun ville ikke falde i soevn igen derefter, der gik mere end 20 minutter med et par besked men hun blev vildere og vildere med at hyle.
Inden kuren var eftermiddagssoevn en del senere - naesten en time men saa passede det ikke med spiseplanen, kan det vaere det som giver problemerne? Hun er rigtig traet den tid vi har lagt eftermiddagssoevn hen til.
Hvad laver vi forkert eller hvad kan vi lave bedre?
Bedste hilsen
Lennart