Hej!
Men GulligaA... Är du där nu igen?

Detta går ju inte, det vet du ju...
Minns att det var alldeles för mycket för dig ett tag, och att du sedan hade ett snack med chefen och att det då blev bättre?
Har du halkat ur igen? Tagit på dig för mycket? Eller är det livet utanför jobbet som är stressigt? Både och?
Blir orolig och hoppas du kan ta ett snack till med chefen om det är det, för så här kan du ju inte ha det!

Vakna av att käkarna låst sig låter riktigt hemskt!

Hoppas du kan komma ner i varv när semestern sätter igång!
Jag hade det helt underbart på mässan! SÅÅÅ härligt att träffa min väninna Mona som jag inte ser så ofta. Dela rum, tjattra om glädje och sorg, högt och lågt, bolla idéer... Och dricka vin, äta ostar. Stå på en otroligt fin mässa på dagarna! Ja, TOPPEN!!! :thumbsup:
Men något tränat blev det inte...
Så det blev som jag trodde 3 pass, mån-ons:
Måndag tabata + jogg 5 km
Tis: Veckans pass i grupp
Ons: hemmapass ute.
Att det inte blev cirkelpass i grupp i måndags som vanligt berodde på att ena dottern hamnade i en mopedolycka! Var precis på väg att åka på cirkeln då hon kom hem i lite chock. Kunde inte åka då ju! Allt gick bra med de båda flickorna!
I lördags morse när vi skulle till mässan damp mitt tunga kassaskrin ner på min nakna mellantå!

HISKELIGT ont gjorde det, men jag var ju tvungen att halta iväg. Gnällde lite för en keramiker som stod nära mig och hon sa direkt "Inga problem - jag är gammal sjuksköterska, jag springer bort till bilen!!" Och så kom hon tillbaka med förbandslåda och lindade ihop tån med den bredvid för avlastning!
Redan dagen efter var det mycket bättre och den hade antagit en lila färg.
Känner dock att jag inte kan vara med på denna måndags cirkelpass HELLER

. Det är en massa burpees och att vika foten så pass bakåt som man gör funkar inte...
Så nu blir det några dagar med fokus på mager/rygg/armar t.ex tills foten är helt bra.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.