Hejhej på sen julaftonskväll!

:santa:
Jadå, TorsMamma, ibland blir det en liten Anna-monolog här, men jag ger inte upp
Vart är du någonstans??
Körde på lite extra i förebyggande syfte denna veckan. Så att man kan njuta av god julmat etc. med gott samvete

6 pass, skriver lite mer detaljerat idag:
Mån: cirkel i grupp
Tis: Denna veckans pass - en riktig utmaning vill jag lova!! 50 av varje: boxjumps/kb-swings/utfall med vikt vid bröst/knees to elbows/axelpress med stång/rygglyft/burpees (värst)/ jumping jacks PUH!!!
Ons: veckans pass: 20 box m.vikt, 20 kb-swings, 20 armhävningar x 5. Sedan 50/40/30/20/10 vardera situps och rygglyft.
Tors: Släde 4 vändor, 5 marklyft, 10 burpees x 5. Sedan 50 fällkniv, 40 sneda fällkniv, 30 situps, 20 knees to elbow, 10 situps i ställning.
Fre: 30 sek av varje med 4 olika armövningar x 3. 30 sek med 4 olika ben x 3. 30 sek med 4 olika core x 3.
Lör: 10 marklyft, 10 armhävningar, 10 boxjumps, 10 slamballkast, 15 sek airbike/vila 15 sek x 5. Alltihop x 5.
Glädjebesked på cirkelpasset! Nästa år kommer de även köra ett cirkelpass på fredagseftermiddagar! Jag är PÅ!!!

Jag var ju så besviken att de tog bort Tabata-passen på fredagluncherna, men nu har jag min chans att få ett till ledarlett pass/vecka förutom måndagscirkeln! GLAD!
Hur det är...Man taggar till lite extra med en ledare!
God Jul & kram till er alla!
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.