Hej!
Gulliga A, bra jobbat, och även med "bonus-passet" med ryggsäck!

Som det kan bli du...
Tråkigt med kompisen!! Kan du inte dra ut henne på helgen när det är ljust?
Fastan? Nu är jag inte med, vad menar du?
Lgh140: Ja, jag skulle inte komma ihåg om jag inte hade min träningsalmanacka! Köper en varje år i Ullared för 7 spänn
En sån där liten med några rader till varje datum, det räcker ju.
Bra jobbat med träningen men FY så tråkigt med dunderförkylningen!!!

Krya på dig!

Och boosta dig som TorsMamma skriver!
TorsMamma ojoj, öka ännu mer

Förstås ju fler graderingar desto mer arbete... Bra jobbat i veckan!
Min förra vecka - 5 pass:
Mån: fick ju som sagt ställa in cirkelpasset, men gick ett senare grupp-pass - Bodybalance. Det tyckte jag jättemycket om!
En blandning av Yoga, Tai Chi & Pilates.
Tis (förra) veckans pass. Kort och intensivt.
Ons Veckans pass. Ett kul pass! Rodd 1000 m, 20 burpees, rodd 800 m, 20 armhävningar, rodd 600 m osv med div övningar emellan ner till 200 m rodd. Gillade det, så jag skrev upp det så jag kan göra det flera gånger. Dessa "veckans pass" står bara nerskrivna i just 1 vecka, på ett stort block i den nya lokalen på gymmet. Jättekul och bra för mig som inte varierar mig så mycket!
Tors styrka
Lör-sön hjälpte jag min lillasyster som har barnfyndmarknad vår och höst. Två intensiva heldagar, och jag visste att jag inte skulle orka träna efteråt, därför tog jag 5 dagar i sträck i stället.
Och nu börjar det.... Julmarknader nästan varenda helg i november på lör-sön. Och kundbesök på onsdagar.
Så - jag har bestämt mig för att jag är glad och nöjd om jag får till 4 pass i veckan!
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.