Halloj brudar!
Ja, jag jobbade nästan hela tiden och fick dålig buffemat! Det var bara på söndag eftermiddag jag var lite ledig och då fick vi guidad visning av Gaudis verk och arkitektur. Mycket häftigt, klart rekommenderas. Skall man till Barcelona, glöm inte köpa biljetter till kyrkan ordentligt i förväg på nätet!! På kvällen fick jag god äkta spansk mat!
Träning sen dess var tis kväll och sen dansa lite lör och sönd för att köra 2 tim sön kväll, dock inte så tufft.
Denna veckan blir tis kväll, ons kväll och om jag hittar energi sön morgon och kväll. Totalt kanske 6,5 tim. Men tror inte söndagskvällen blir så tuff, det är Jr. pass så ibland maskar jag lite där.
Anna: " Jag sitter i normala fall aldrig still och vilar, men nu gjorde jag det med råge.

Dåligt samvete hade jag för jag borde faktiskt ha tränat...

"
På allvar, hör du hur detta låter? Om du aldrig sitter och latar dig och gör det en enstaka gång, varför, VARFÖR då ha dåligt samvete och inte bara tvärnjuta och gotta dig rejält?
Jag menar, om man nu gör vissa saker, så njut och gör dem, ha inte dåligt samvete, det blir ju inget bättre av.
GulligaA, skönt din förkylning är över!

Kul du är igång nu!
Heja Frida, superjobbat! :thumbsup:
Sarisparis, du vet vart min FB PM låda bor!
Så nu jobbar vi vidare.