Ja, jag verkar hänga kvar i min semesterlogik och har helt missat att en ny vecka har börjat
Men lite har jag att rapportera i alla fall:
Må Löpning 7 km + 2 timmars utelek med massa barn
Fre Löpning 4,5 km
+ lite yoga och styrka hemma men inte så att jag kan säga att jag kört regelrätta pass
Jag fortsätter att jobba i skolan, men har dragit ner det till en dag i veckan eftersom det blev så upphackade dagar och svårt för mig att få ihop tiden till mitt vanliga jobb.
Ja, Frida, jag skulle i skrivande stund ha varit på mitt första yogapass på nya stället. Men maken var tvungen att åka till London några dagar så nu sitter jag här vid datorn istället

Återkommer med rapport när jag vet lite mer om vad jag givit mig inpå

Kul att du fått tag på Björkegren Jones-boken, hoppas du hittar något du gillar! Låter ju som en superbra plan att ta det lugnt och "inifrån och ut". Och så mysigt med mamma-tränar-social delaktighet

Och vad bra ni fått ihop med det jobb, du och din man :thumbsup:
GulligaA, fy vilken mensvärk! Hoppas du snart hittar något som lindrar, har tyvärr inget alls att bidra med inom det området.
Anna, vad hemskt det låter med din fot! Livsfarligt (och opraktiskt) med nya gymgolvet, hur tänkte de där?
TorsMamma, hoppas du snart kryar på dig ordentligt och att du sen får vara FRISK och SKADEFRI riktigt LÄNGE. Även om du gillar att ha ont