Hej!
Frida - härligt att vi fick dig att stanna kvar (OCH komma loss med lite extra träning)! Vi är ju så få...Det skulle bli tomt utan dig
Är dubbel dos Probion-tabletter ett tag så ska du se att immunförsvaret rättar sig till! TRIST att du är sjuk igen
Ja, visst är det fantastiskt med att vi bär de små liven i oss!
SarisParis - bra jobbat!
Jag stack också ut i löpspåret i förra veckan!
TorsMamma - bra jobbat!
Jag fick till 6 pass även förra veckan. För att med gott samvete
kunna hoppa över träning tors-fre-lör då vi åker bort denna vecka.
Jag tar med min träningskläderna så får vi se... Men det blir en viss irritation i denna familjen när jag tränar när vi är ute på vift...
Mån: Nytt cirkelpass lika grymt jobbigt, men på ett annat sätt! Nu är vi 4 pers på varje station. Styrka 1 minut/puls 30 sek. Raskt vidare till nästa station. 5 stationer 2 varv. Kort paus, sedan samma igen. Svetten skvätter och i en övning (snabba jämfotahopp med höga knän)...ja, där blir det lite läckage...

Det var det där med knipövningar ja...
Tis: crosstrainerintervall
Tors: Styrkepass
Fre: crosstrainerintervall
Lör: Gav mig ut och joggade 45 min. Många månader sedan, men jag var genuint nyfiken på om all PT-träning gjort något för konditionen. Det hade det nog!

Klarade 45 min utan paus även om tempot inte var så högt. Det var verkligen SKÖNT att komma ut lite utomhus!
Pratade med min PT i morse om att jag gjort det, och då sa hon att jag ju kan göra om något av mina intervallpass till löpintervaller.
Bra tips, ska testa det nu framåt våren! Intervallerna på crosstrainern är ju att man kör 5 min, lågt tempo 1 minut, kör 4 min, 3,2,1(maxtempo på 1 minutaren) och så går man upp igen 2,3,4,5. Det funkar ju på löpning också!
Sön: styrkepass
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.