Hej tjejer!
Ja, minsann... Året har gått, det är faktiskt dags för sista rapporten för i år!
Och års-summering förstås.
Många var vi i början av året, och som vanligt finns en del kvar, och ganska många har fallit bort. En del tränar ändå, utan att rapportera här.
Det behöver man ju inte - men visst är det trevligt!
GulligaA, nu börjar det nya året. Om det gamla slutat dåligt ska du bara se tillbaka på hur mycket du gjort INNAN det sackade och vara mycket stolt över det
6 pass blev det för mig denna vecka:
mån Motionscykel 1 tim
tis YAYOG supersets överkropp 24 min
tors YAYOG supersets ben 24 min
fre YAYOG supersets armar 24 min
lör YAYOG supersets core 24 min
sön motionscykel 55 min
Jag har summerat årets träning till totalt 273 pass
Det blir 5,25 pass/vecka - sjukt nöjd!
Många veckor har det blivit 6 pass/vecka, men det har även varit vissa mäss-veckor/sjukveckor som dragit ner snittet.
Jag har nu kört YAYOG - "You are your own gym" i 3 fulla 10 veckors-omgångar, är nu på den 4:e 10 veckors-omgången.
Jag märkte plötsligt någonstans på mitten av alla dessa pass, att kroppen började få form
ordentligt! Innan om åren hade jag tränat flitigt med 4-5 pass/vecka men utan direkta större resultat. Nu däremot gav det belöning - äntligen!

Styrketräning har jag aldrig hållt på med innan, men jag stortrivs med dessa pass!
Men något har hänt sista veckorna.

Kolona har ökat och formen har förslappats igen

Nej - det är inte bara julmaten, det var innan dess.
Funderar på om jag kört YAYOG för länge

Behöver jag mer variation

Inputs
Jag kör gärna en tråd nästa år igen! Vill någon annan "hålla i den"

Det går jättebra för min del i så fall!
Eller ska jag starta upp den i vanlig ordning?
Jag tycker det känns bra att veta att andra därute kämpar på och det blir mer "press" - fast positiv press - att ha dessa söndags-rapporter!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.