Hej!
Finns det något forum där jag kan skriva om de problem som uppstår nu i samband med att vi fått en till liten pojke. Det är just nu frågor kring den lille samt kring storebror på 2,5 år som jag skulle behöva ventilera. Eller är det bättre att starta två separata trådar? En på späda och små och en under barnafostran?
/en trött Mia
livet med 4
livet med 4
Linnéa 30 okt -05 (40+1), kurad vid 10 månader. Ett litet hjärta.
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!
- Efter regn kommer solsken! -
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!
- Efter regn kommer solsken! -
-
Sarisparis
- Rådgivare/advisor
Re: livet med 4
Hej lilla mia
Här har jag inte hängt med alls, GRATTIS till fyran!

Om dina frâgor rör 2,5-âringen i hans nya roll som storebror sâ tror jag att Barnafostran vore bäst. Har du funderingar om minstingen sâ kan du ju ha en egen trâd inne pâ Späda och Smâ.
Hos oss har det allra bästa för smâ storasyskon varit att fâ bevisat om och om igen att det inte är mamma som fâtt en bebis, men hela familjen som fâtt en bebis och att vi tar hand om den tillsammans. Kan deklineras i oändlighet.

Här har jag inte hängt med alls, GRATTIS till fyran!
Om dina frâgor rör 2,5-âringen i hans nya roll som storebror sâ tror jag att Barnafostran vore bäst. Har du funderingar om minstingen sâ kan du ju ha en egen trâd inne pâ Späda och Smâ.
Hos oss har det allra bästa för smâ storasyskon varit att fâ bevisat om och om igen att det inte är mamma som fâtt en bebis, men hela familjen som fâtt en bebis och att vi tar hand om den tillsammans. Kan deklineras i oändlighet.