Här sitter jag och läser, hemkommen från Indien, och har så smått börjat lägga mig i här och där, men jag märker i tråd efter tråd hur ni alla verkligen velat hjälpa andra och varandra och gjort det och gör det med den äran, och jag blir helt lycklig och rörd. Det är så fantastiskt!!! Jag säger bara det - PRIS OCH BERÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tusen tack, ingen nämnd och ingen glömd. Vi har det finaste forumet i världen och gissa varför
Jag är mållös.
Tack kära alla forumister för denna otroligt värdefulla kunskapsbank som ni byggt och bygger upp, dagligen och stundligen TACK
Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Välkommen hem, kära Anna! Hoppas du haft en underbar vistelse i Indien. Jag har saknat dej (särskilt inne på Barnafostran), men du har alldeles rätt - man får sååååå mycket bra svar och många bollplank, även när du är borta!
Storebror född -02 Mellanbror född -05, kurad vid 5 månader Lillebror född -09, SM från 3 veckor Lillasyster född 120607, SM från start
Välkommen tillbaka Anna och hoppas att du har haft det underbart på din semester!
Du har varit mycket saknad trots att jag och många andra oroliga föräldrar har fått bra hjälp och stöd från alla underbara medmäniskor
Även om jag själv har problem just nu kan jag glädja dig , men framför allt de snart lyckligare barnen att jag under veckan fått med ytterligare 3 familjer att börja med Barnaboken och detta forum för att vända på en jobbig familjesituation. Först var alla tveksamma - sover din dotter verkligen 12 tim?? Endast 4 mån?? Men visst blev folk nyfikna och snart hade alla varit på hemsidan.....Toppen tycker jag. Hoppas att fler snart får upp ögonen för barnens bästa och inser att de små älsklingarna inte VILL sova endast 2 tim i stöten under natten...
Alexandra - mamma till
Nova - född 24 september 2005
Kelwin - född 6 oktober 2007 , 2 veckor tidig
Nova "kurad" vid 2,5 månader, 12 tim natt
Kelwin - standardmodell från start - 11,5 tim natt
Du har verkligen varit saknad här, men var glad att du har missat den hetsiga debatten på FL (såg att du är informerad om den)! Det kostar på att "sticka ut hakan" och på så sätt "tro att man är något"... Längre än så har vi inte kommit i Jantelags-Sverige. Jag vet att du tyvärr är van, men vill ändå skicka en varm KRAM och bara påminna om allt gott du har gjort för oss och så många andra! Min Elicia har DIG och ditt forum att tacka för sina sköna, ostörda nätter!
TACK ni alla kära Jag blir ju alldeles till mig och ifrån mig
Ja, det var en underbar semester. Eller besöksresa. Jag har ju "min" lilla föräldralösa Silpa som jag tittar till och försöker sörja för, och med henne en hel släkt som tar både mig och Bibban och de barn (mina tre yngsta, som varit där med oss förut) till sig som om vi betydde hur mycket som helst för dem. Och det handlar om så mycket mer än pengar! Jag har verkligen förstått det.
Så jag får se så mycket av kärlek, indiskt vardagsliv, annorlunda levnadsvillkor - men inte bara det; jag har fått en familj till - känns det som.
Samma känsla ger ni mig här på forumen
Jag har inte ord för min glädje och tacksamhet - det finns egentligen bara ett: TACK
Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022