Han blev kurad för ca en månad sedan... I början gick allt så bra, men vad hände?
Idag tog det 45 minuters skrik...för att få honom att sova sina 45 minuter... Det var hemskt och det sluta med att jag tog upp honom.....då det inte gick att lugna honom i sängen...
Vi behöver handfasta tips om någon vet hur vi ska gå tillväga vid dagslurarna....
Hur länge kan de sova i vagn inomhus undrar jag? Han är ju ett år nu och tar sig ur vagnen själv.... Ska vi sela fast honom?
Kan vi använda oss av att buffa honom trots att kuren är slut? Annars hur lugnar vi honom i sängen när han gråter?
Vi har hållit alla tider stenhårt för att inte något ska gå fel...
Det funkade bra de tre första veckorna, men helt plötsligt så är det svårt att få honom att somna tom. utomhus.
Vi har även kvar två dagslurar för att en inte fungerade då han var så slut vid sängdags att han slockna i famnen...innan vi ens hunnit ramsa...
Han sover 11h per natt...Har försökt fått till 12h flera ggr. men han sover bäst om han får sova 11h/natt. Det är därför vi har haft två dagslurar.
Innan sista kuren som vi gjorde vid ett år så hade vi totalkatastrof här hemma...Men vi tog tag i det igen...Allt blev guld och gröna skogar...med alla sovandes här hemma...
Schemat behövs nog ändras, men kan jag göra det så kort efter en ändring?
Har någon tips på ett bra schema med 11h per natt?
Han blev kurad första gången vid fyra månader, andra gången vid åtta månader och nu vid ett år...