Det var tydligen bara några läggningar som fungerade fint för nu har kvällstrasslet kommit tillbaka

Och nu börjar det tidigt, redan vid början av det sista målet. På dagarna har vi haft en hel del trassel oxå (A gråter när man försöker ge bröst/flaska). Inte några 5 min med skrik/dag så som de står i BB för 2 månader gamla...
De senaste nätterna har läggningen tagit många timmar och till slut har min man haft honom i bärsele och fått honom att somna på det sättet. Idag la vi A kl 20.30 i vagnen. Han vaknade efter typ 45 min och då vagnade vi. Funkade inte och jag tog upp honom och började amma (det går ju inte att vagna bort hunger). Men han åt lite och skrek, åt lite, skrek och till slut vägrade han äta (övertrött?). Och nu är han i bärselet igen. A har nog somnat till slut mellan 23-24 och sovit sedan bra resten av natten (väckt honom till nattmål kl 4 och sovit bra till morgonen). Några gånger har jag även låtit honom somna till bröstet om han vaknar efter att han varit i bärsele...
Idag tycker jag att han ätit mycket. Fick pumpat 160 ml på morgonen, vilket jag sparade till kvällslurken. Han drack nästan allt före vi la honom, även om jag efter sista luren ammat tillsammans över en timme...
Känns oxå som A äter mycket långsamt och därför inte fått till någon tidig läggning. Kvällslurken kan ta långt över en timme. Hur ska jag få honom att äta snabbare? Inte kan jag väl lägga honom om han vill fortsätta äta?