Han somnade om själv på 5-10 min *duktig pojke*

Han har hittills aldrig vaknat på kvällskvisten men eftersom jag inte har så stinna tuttar längre så tror jag att det bästa är att låta honom vara.
Må vara att han vaknar tidigt imorgon men då vet jag varför och kan agera därefter. Att han vaknade tidigt idag beror på att jag, i mitt omtöcknade tillstånd, missade att pappa redan hade kört pangramsan vid uppvaket och trodde att täcket var av. Jag gick in bara för att upptäcka att den nya filten låg som ett smäck så han frös då inte.

Sen var jag korkad nog att inte smyga ut innan han märkte nåt utan kladdade och lade tillrätta. Bastian blev såklart skitarg och sen fick jag tyvärr ingen ordning på honom. Jag tar dock all skulden

](*,)
Han har ju skött sig finfint ikväll trots att pappa sprang och störde vid nattningen igår

. Faran med att en person nattar för många kvällar i rad... Mamma är nog en rätt bra vargjägare ändå, jag har väl större hagelbössa

Mamma till en härlig liten Bastian, född juli 2005. Dessutom väntas ett litet skräp i slutet av april -07.