Minikur??

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Lind

Minikur??

Inlägg av Lind »

Hej!

Funderar på att kura min lilla dotter, 10-mån, men ar radd att forstora mer an førbattra!? :? Dagtid har vi ett bra schema, enligt de som føreslås i sova hela natten boken. Hon føljer det mycket bra och har god aptit, det enda som krånglar lite ar eftermiddagsluren, men det verkar bli battre. Natt har vi mellan 19.30-07,30 ar det tankt. Hon somnar latt och snabbt efter en nattslurk, sover sedan i ett streck fram till ca 3.00 sedan børjar bekymmren. Det ar har jag vill minikura (om det funkar :?:). Vid den har tiden vill hon absolut ha mat (jag vet att hon inte behøver!) men det ar enda sattet (lattaste sattet før oss antar jag :oops: ) vi hittat før att få henne att somna om. Hon sover sedan fram till 5.30 ibland till 07,30, men vargarna harjar ganska bra på morgonkvisten verkar det som. Vad jag ær rædd att førstøra ær den bra sømnen hon faktikst har genom att børja totalkura vid læggdags. Ar det någon som har några bra svar eller ideer blir jag jætteglad :lol:

Skrotans mamma
[/code]
Piggelin

Inlägg av Piggelin »

Hej!

Jag vill peppa dig att köra kuren på riktigt och på allvar! Jag gjorde någon sorts minikur med min tjej när hon var 5 månader, för jag tyckte som du att det bara var någon del som jag inte var helt nöjd med. Det gick inte alls. Istället gick det en månad till och under den tiden läste jag och läste och engagerade sambon och sen körde vi regelrätt. Och det blir inte sämre!!! Nejnej, det blir bättre! Allting. Min tjej som verkligen inte har velat sova dagtid får numera väckas! Och nätterna varar från 19-7 utan minsta pip.... Detta tre (små ynka) veckor efter kurstart. Så läs på, skaffa dig attityd och kör!

Lycka till!

/Piggelin
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"